Australia university > University Of The Sunshine Coast (usc) courses > Associate Degree In Arts

University Of The Sunshine Coast (usc) - Associate Degree In Arts

Associate Degree In Arts is a course taught by University Of The Sunshine Coast (usc) in Queensland. The course is a Associate Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 064624e. It belongs to Creative Arts category.

Associate Degree In Arts in University Of The Sunshine Coast (usc) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 30800 Australian dollars. The course is taught at University Of The Sunshine Coast .

Course Name: Associate Degree In Arts
Course Field: Creative Arts
Course Provider: University Of The Sunshine Coast (usc)
Course Code: 064624e
Course Level: Associate Degree
State: Queensland
Location: University Of The Sunshine Coast

For more information about Associate Degree In Arts, please contact the provider directly. To apply to Associate Degree In Arts, please contact local representative. For all courses on Creative Arts, please find out at Study Creative Arts in Australia.