Australia university > Southern Cross University (scu) courses > Associate Degree In Health Science

Southern Cross University (scu) - Associate Degree In Health Science

Associate Degree In Health Science is a course taught by Southern Cross University (scu) in New South Wales. The course is a Associate Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 042760a. It belongs to Health category.

Associate Degree In Health Science in Southern Cross University (scu) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 22760 Australian dollars. The course is taught at Lismore .

Course Name: Associate Degree In Health Science
Course Field: Health
Course Provider: Southern Cross University (scu)
Course Code: 042760a
Course Level: Associate Degree
State: New South Wales
Location: Lismore

For more information about Associate Degree In Health Science, please contact the provider directly. To apply to Associate Degree In Health Science, please contact local representative. For all courses on Health, please find out at Study Health in Australia.