Australia university > University Of Wollongong (uow) courses > Master Of Education Research

University Of Wollongong (uow) - Master Of Education Research

Master Of Education Research is a course taught by University Of Wollongong (uow) in New South Wales. The course is a Masters Degree (research) level qualification. The CRICOS code for the course is 042629d. It belongs to Curriculum And Education Studies category.

Master Of Education Research in University Of Wollongong (uow) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 26400 Australian dollars. The course is taught at University Of Wollongong .

Course Name: Master Of Education Research
Course Field: Curriculum And Education Studies
Course Provider: University Of Wollongong (uow)
Course Code: 042629d
Course Level: Masters Degree (research)
State: New South Wales
Location: University Of Wollongong

For more information about Master Of Education Research, please contact the provider directly. To apply to Master Of Education Research, please contact local representative. For all courses on Curriculum And Education Studies, please find out at Study Curriculum And Education Studies in Australia.