Australia university > University Of The Sunshine Coast (usc) courses > Master Of Creative Arts

University Of The Sunshine Coast (usc) - Master Of Creative Arts

Master Of Creative Arts is a course taught by University Of The Sunshine Coast (usc) in Queensland. The course is a Masters Degree (research) level qualification. The CRICOS code for the course is 041913g. It belongs to Creative Arts category.

Master Of Creative Arts in University Of The Sunshine Coast (usc) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 40000 Australian dollars. The course is taught at University Of The Sunshine Coast .

Course Name: Master Of Creative Arts
Course Field: Creative Arts
Course Provider: University Of The Sunshine Coast (usc)
Course Code: 041913g
Course Level: Masters Degree (research)
Location: University Of The Sunshine Coast

For more information about Master Of Creative Arts, please contact the provider directly. To apply to Master Of Creative Arts, please contact local representative. For all courses on Creative Arts, please find out at Study Creative Arts in Australia.