Australia university > The University Of Adelaide (adelaide) courses > Foundation Studies (extended) (bradford College)

The University Of Adelaide (adelaide) - Foundation Studies (extended) (bradford College)

Foundation Studies (extended) (bradford College) is a course taught by The University Of Adelaide (adelaide) in South Australia. The course is a Non Aqf Award level qualification. The CRICOS code for the course is 041532k. It belongs to General Education Programmes category.

Foundation Studies (extended) (bradford College) in The University Of Adelaide (adelaide) is not a dual qualification course. The course lasts for 60 weeks. The cost is about 24750 Australian dollars. The course is taught at The University Of Adelaide .

Course Name: Foundation Studies (extended) (bradford College)
Course Field: General Education Programmes
Course Provider: The University Of Adelaide (adelaide)
Course Code: 041532k
Course Level: Non Aqf Award
State: South Australia
Location: The University Of Adelaide

For more information about Foundation Studies (extended) (bradford College), please contact the provider directly. To apply to Foundation Studies (extended) (bradford College), please contact local representative. For all courses on General Education Programmes, please find out at Study General Education Programmes in Australia.