Australia university > Monash University (monash) courses > Master In Counselling

Monash University (monash) - Master In Counselling

Master In Counselling is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 041057k. It belongs to Human Welfare Studies And Services category.

Master In Counselling in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 22250 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Master In Counselling
Course Field: Human Welfare Studies And Services
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 041057k
Course Level: Masters Degree (coursework)
State: Victoria
Location: Monash University

For more information about Master In Counselling, please contact the provider directly. To apply to Master In Counselling, please contact local representative. For all courses on Human Welfare Studies And Services, please find out at Study Human Welfare Studies And Services in Australia.