Australia university > The University Of New South Wales (unsw) courses > Medical Elective

The University Of New South Wales (unsw) - Medical Elective

Medical Elective is a course taught by The University Of New South Wales (unsw) in New South Wales. The course is a Non Aqf Award level qualification. The CRICOS code for the course is 038258e. It belongs to Medical Studies category.

Medical Elective in The University Of New South Wales (unsw) is not a dual qualification course. The course lasts for 12 weeks. The cost is about 6000 Australian dollars. The course is taught at The University Of New South Wales .

Course Name: Medical Elective
Course Field: Medical Studies
Course Provider: The University Of New South Wales (unsw)
Course Code: 038258e
Course Level: Non Aqf Award
State: New South Wales
Location: The University Of New South Wales

For more information about Medical Elective, please contact the provider directly. To apply to Medical Elective, please contact local representative. For all courses on Medical Studies, please find out at Study Medical Studies in Australia.