Australia university > Murdoch University (murdoch) courses > Master Of Asian Sustainable Development

Murdoch University (murdoch) - Master Of Asian Sustainable Development

Master Of Asian Sustainable Development is a course taught by Murdoch University (murdoch) in Western Australia. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 034949k. It belongs to Environmental Studies category.

Master Of Asian Sustainable Development in Murdoch University (murdoch) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 28280 Australian dollars. The course is taught at Murdoch University .

Course Name: Master Of Asian Sustainable Development
Course Field: Environmental Studies
Course Provider: Murdoch University (murdoch)
Course Code: 034949k
Course Level: Masters Degree (coursework)
State: Western Australia
Location: Murdoch University

For more information about Master Of Asian Sustainable Development, please contact the provider directly. To apply to Master Of Asian Sustainable Development, please contact local representative. For all courses on Environmental Studies, please find out at Study Environmental Studies in Australia.