Australia university > Monash University (monash) courses > Master Of Human Resource Management

Monash University (monash) - Master Of Human Resource Management

Master Of Human Resource Management is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 031152e. It belongs to Business And Management category.

Master Of Human Resource Management in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 37026 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Master Of Human Resource Management
Course Field: Business And Management
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 031152e
Location: Monash University

For more information about Master Of Human Resource Management, please contact the provider directly. To apply to Master Of Human Resource Management, please contact local representative. For all courses on Business And Management, please find out at Study Business And Management in Australia.