Australia university > Griffith University (gu) courses > Master Of Music Studies

Griffith University (gu) - Master Of Music Studies

Master Of Music Studies is a course taught by Griffith University (gu) in Queensland. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 028003m. It belongs to Performing Arts category.

Master Of Music Studies in Griffith University (gu) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 29520 Australian dollars. The course is taught at Nathan Campus Griffith University .

Course Name: Master Of Music Studies
Course Field: Performing Arts
Course Provider: Griffith University (gu)
Course Code: 028003m
Location: Nathan Campus Griffith University

For more information about Master Of Music Studies, please contact the provider directly. To apply to Master Of Music Studies, please contact local representative. For all courses on Performing Arts, please find out at Study Performing Arts in Australia.