Australia university > Nambour Christian College Ltd courses > Middle School Studies (yrs 7 9)

Nambour Christian College Ltd - Middle School Studies (yrs 7 9)

Middle School Studies (yrs 7 9) is a course taught by Nambour Christian College Ltd in Queensland. The course is a Junior Secondary Studies level qualification. The CRICOS code for the course is 020482m. It belongs to Teacher Education category.

Middle School Studies (yrs 7 9) in Nambour Christian College Ltd is not a dual qualification course. The course lasts for 156 weeks. The cost is about 48318 Australian dollars. The course is taught at Nambour Christian College .

Course Name: Middle School Studies (yrs 7 9)
Course Field: Teacher Education
Course Provider: Nambour Christian College Ltd
Course Code: 020482m
Course Level: Junior Secondary Studies
Location: Nambour Christian College

For more information about Middle School Studies (yrs 7 9), please contact the provider directly. To apply to Middle School Studies (yrs 7 9), please contact local representative. For all courses on Teacher Education, please find out at Study Teacher Education in Australia.