Australia university > Monash University (monash) courses > Bachelor Of Communication

Monash University (monash) - Bachelor Of Communication

Bachelor Of Communication is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Bachelor Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 018367k. It belongs to Communication And Media Studies category.

Bachelor Of Communication in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 156 weeks. The cost is about 61762 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Bachelor Of Communication
Course Field: Communication And Media Studies
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 018367k
Course Level: Bachelor Degree
State: Victoria
Location: Monash University

For more information about Bachelor Of Communication, please contact the provider directly. To apply to Bachelor Of Communication, please contact local representative. For all courses on Communication And Media Studies, please find out at Study Communication And Media Studies in Australia.