Australia university > Charles Sturt University (csu) courses > Master Of Computational Modelling

Charles Sturt University (csu) - Master Of Computational Modelling

Master Of Computational Modelling is a course taught by Charles Sturt University (csu) in New South Wales. The course is a Masters Degree (research) level qualification. The CRICOS code for the course is 065454k. It belongs to Mathematical Sciences category.

Master Of Computational Modelling in Charles Sturt University (csu) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 33280 Australian dollars. The course is taught at Charles Sturt University .

Course Name: Master Of Computational Modelling
Course Field: Mathematical Sciences
Course Provider: Charles Sturt University (csu)
Course Code: 065454k
Course Level: Masters Degree (research)
State: New South Wales
Location: Charles Sturt University

For more information about Master Of Computational Modelling, please contact the provider directly. To apply to Master Of Computational Modelling, please contact local representative. For all courses on Mathematical Sciences, please find out at Study Mathematical Sciences in Australia.