Australia university > Wesley Institute courses > Associate Degree Of Dance

Wesley Institute - Associate Degree Of Dance

Associate Degree Of Dance is a course taught by Wesley Institute in New South Wales. The course is a Associate Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 065405g. It belongs to Performing Arts category.

Associate Degree Of Dance in Wesley Institute is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 29000 Australian dollars. The course is taught at Wesley Institute (mary Street) (higher Ed) .

Course Name: Associate Degree Of Dance
Course Field: Performing Arts
Course Provider: Wesley Institute
Course Code: 065405g
Course Level: Associate Degree
State: New South Wales
Location: Wesley Institute (mary Street) (higher Ed)

For more information about Associate Degree Of Dance, please contact the provider directly. To apply to Associate Degree Of Dance, please contact local representative. For all courses on Performing Arts, please find out at Study Performing Arts in Australia.