Australia university > The University Of Adelaide (adelaide) courses > Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree)

The University Of Adelaide (adelaide) - Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree)

Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree) is a course taught by The University Of Adelaide (adelaide) in South Australia. The course is a Bachelor Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 065081a. It belongs to Other Creative Arts category.

Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree) in The University Of Adelaide (adelaide) is a dual qualification course. The course lasts for 312 weeks. The cost is about 129236 Australian dollars. The course is taught at The University Of Adelaide .

Course Name: Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree)
Course Field: Other Creative Arts
Course Provider: The University Of Adelaide (adelaide)
Course Code: 065081a
Course Level: Bachelor Degree
Is Dual Degree: Yes
State: South Australia
Location: The University Of Adelaide

For more information about Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree), please contact the provider directly. To apply to Bachelor Of Arts With Bachelor Of Music Education (double Degree), please contact local representative. For all courses on Other Creative Arts, please find out at Study Other Creative Arts in Australia.