Australia university > La Trobe University (la Trobe) courses > Master Of Global Communications

La Trobe University (la Trobe) - Master Of Global Communications

Master Of Global Communications is a course taught by La Trobe University (la Trobe) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 064196j. It belongs to Communication And Media Studies category.

Master Of Global Communications in La Trobe University (la Trobe) is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 17800 Australian dollars. The course is taught at La Trobe University .

Course Name: Master Of Global Communications
Course Field: Communication And Media Studies
Course Provider: La Trobe University (la Trobe)
Course Code: 064196j
Location: La Trobe University

For more information about Master Of Global Communications, please contact the provider directly. To apply to Master Of Global Communications, please contact local representative. For all courses on Communication And Media Studies, please find out at Study Communication And Media Studies in Australia.