Australia university > Griffith University (gu) courses > Master Of Fine Art

Griffith University (gu) - Master Of Fine Art

Master Of Fine Art is a course taught by Griffith University (gu) in Queensland. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 061465f. It belongs to Other Creative Arts category.

Master Of Fine Art in Griffith University (gu) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 39360 Australian dollars. The course is taught at South Bank Campus Griffith University (gu) .

Course Name: Master Of Fine Art
Course Field: Other Creative Arts
Course Provider: Griffith University (gu)
Course Code: 061465f
Location: South Bank Campus Griffith University (gu)

For more information about Master Of Fine Art, please contact the provider directly. To apply to Master Of Fine Art, please contact local representative. For all courses on Other Creative Arts, please find out at Study Other Creative Arts in Australia.