Australia university > Monash University (monash) courses > Master Of Holocaust And Genocide Studies

Monash University (monash) - Master Of Holocaust And Genocide Studies

Master Of Holocaust And Genocide Studies is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 061392g. It belongs to Other Society And Culture category.

Master Of Holocaust And Genocide Studies in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 32939 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Master Of Holocaust And Genocide Studies
Course Field: Other Society And Culture
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 061392g
Location: Monash University

For more information about Master Of Holocaust And Genocide Studies, please contact the provider directly. To apply to Master Of Holocaust And Genocide Studies, please contact local representative. For all courses on Other Society And Culture, please find out at Study Other Society And Culture in Australia.