Australia university > The University Of Sydney courses > Master Of Us Studies

The University Of Sydney - Master Of Us Studies

Master Of Us Studies is a course taught by The University Of Sydney in New South Wales. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 060617c. It belongs to Political Science And Policy Studies category.

Master Of Us Studies in The University Of Sydney is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 19680 Australian dollars. The course is taught at The University Of Sydney .

Course Name: Master Of Us Studies
Course Field: Political Science And Policy Studies
Course Provider: The University Of Sydney
Course Code: 060617c
Course Level: Masters Degree (coursework)
Cost: AU$ 19680
State: New South Wales
Location: The University Of Sydney

For more information about Master Of Us Studies, please contact the provider directly. To apply to Master Of Us Studies, please contact local representative. For all courses on Political Science And Policy Studies, please find out at Study Political Science And Policy Studies in Australia.