Australia university > The University Of Sydney courses > Master Of Music (music Education)

The University Of Sydney - Master Of Music (music Education)

Master Of Music (music Education) is a course taught by The University Of Sydney in New South Wales. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 008454e. It belongs to Teacher Education category.

Master Of Music (music Education) in The University Of Sydney is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 32064 Australian dollars. The course is taught at Sydney Conservatorium Of Music .

Course Name: Master Of Music (music Education)
Course Field: Teacher Education
Course Provider: The University Of Sydney
Course Code: 008454e
Cost: AU$ 32064
State: New South Wales
Location: Sydney Conservatorium Of Music

For more information about Master Of Music (music Education), please contact the provider directly. To apply to Master Of Music (music Education), please contact local representative. For all courses on Teacher Education, please find out at Study Teacher Education in Australia.