Australia university > University Of New South Wales courses > Master Of Management Studies/master Of Philosophy

University Of New South Wales - Master Of Management Studies/master Of Philosophy

Master Of Management Studies/master Of Philosophy is a course taught by University Of New South Wales in Australian Capital Territory. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 057269m. It belongs to Business And Management category.

Master Of Management Studies/master Of Philosophy in University Of New South Wales is a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 41280 Australian dollars. The course is taught at Australian Defence Force Academy .

Course Name: Master Of Management Studies/master Of Philosophy
Course Field: Business And Management
Course Provider: University Of New South Wales
Course Code: 057269m
Is Dual Degree: Yes
State: Australian Capital Territory
Location: Australian Defence Force Academy

For more information about Master Of Management Studies/master Of Philosophy, please contact the provider directly. To apply to Master Of Management Studies/master Of Philosophy, please contact local representative. For all courses on Business And Management, please find out at Study Business And Management in Australia.