Australia university > Monash University (monash) courses > Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille)

Monash University (monash) - Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille)

Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille) is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Non Aqf Award level qualification. The CRICOS code for the course is 057235k. It belongs to Engineering And Related Technologies category.

Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille) in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 156 weeks. The cost is about 82137 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille)
Course Field: Engineering And Related Technologies
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 057235k
Course Level: Non Aqf Award
Location: Monash University

For more information about Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille), please contact the provider directly. To apply to Doctor Of Philosophy (cotutelle Universite De Provence Marseille), please contact local representative. For all courses on Engineering And Related Technologies, please find out at Study Engineering And Related Technologies in Australia.