Australia university > Charles Darwin University (cdu) courses > Master Of Public Governance (mpg)

Charles Darwin University (cdu) - Master Of Public Governance (mpg)

Master Of Public Governance (mpg) is a course taught by Charles Darwin University (cdu) in Northern Territory. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 055732j. It belongs to Business And Management category.

Master Of Public Governance (mpg) in Charles Darwin University (cdu) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 24000 Australian dollars. The course is taught at Charles Darwin University .

Course Name: Master Of Public Governance (mpg)
Course Field: Business And Management
Course Provider: Charles Darwin University (cdu)
Course Code: 055732j
State: Northern Territory
Location: Charles Darwin University

For more information about Master Of Public Governance (mpg), please contact the provider directly. To apply to Master Of Public Governance (mpg), please contact local representative. For all courses on Business And Management, please find out at Study Business And Management in Australia.