Australia university > Monash University (monash) courses > Master Of Communications

Monash University (monash) - Master Of Communications

Master Of Communications is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 055715k. It belongs to Communication And Media Studies category.

Master Of Communications in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 33584 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Master Of Communications
Course Field: Communication And Media Studies
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 055715k
Location: Monash University

For more information about Master Of Communications, please contact the provider directly. To apply to Master Of Communications, please contact local representative. For all courses on Communication And Media Studies, please find out at Study Communication And Media Studies in Australia.