Australia university > The University Of Melbourne (unimelb) courses > Master Of Gynaecology & Obstetrics (research)

The University Of Melbourne (unimelb) - Master Of Gynaecology & Obstetrics (research)

Master Of Gynaecology & Obstetrics (research) is a course taught by The University Of Melbourne (unimelb) in Victoria. The course is a Masters Degree (research) level qualification. The CRICOS code for the course is 006667g. It belongs to Medical Studies category.

Master Of Gynaecology & Obstetrics (research) in The University Of Melbourne (unimelb) is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 40530 Australian dollars. The course is taught at The University Of Melbourne .

Course Name: Master Of Gynaecology & Obstetrics (research)
Course Field: Medical Studies
Course Provider: The University Of Melbourne (unimelb)
Course Code: 006667g
Course Level: Masters Degree (research)
Location: The University Of Melbourne

For more information about Master Of Gynaecology & Obstetrics (research), please contact the provider directly. To apply to Master Of Gynaecology & Obstetrics (research), please contact local representative. For all courses on Medical Studies, please find out at Study Medical Studies in Australia.