Australia university > James Cook University (jcu) courses > Master Of Dispute Resolution

James Cook University (jcu) - Master Of Dispute Resolution

Master Of Dispute Resolution is a course taught by James Cook University (jcu) in Queensland. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 053810e. It belongs to Human Welfare Studies And Services category.

Master Of Dispute Resolution in James Cook University (jcu) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 25380 Australian dollars. The course is taught at James Cook University .

Course Name: Master Of Dispute Resolution
Course Field: Human Welfare Studies And Services
Course Provider: James Cook University (jcu)
Course Code: 053810e
Location: James Cook University

For more information about Master Of Dispute Resolution, please contact the provider directly. To apply to Master Of Dispute Resolution, please contact local representative. For all courses on Human Welfare Studies And Services, please find out at Study Human Welfare Studies And Services in Australia.