Australia university > Holmes Colleges Sydney Pty Ltd courses > Year 12 (hsc)

Holmes Colleges Sydney Pty Ltd - Year 12 (hsc)

Year 12 (hsc) is a course taught by Holmes Colleges Sydney Pty Ltd in New South Wales. The course is a Senior Secondary Certificate Of Education level qualification. The CRICOS code for the course is 053526j. It belongs to General Education Programmes category.

Year 12 (hsc) in Holmes Colleges Sydney Pty Ltd is not a dual qualification course. The course lasts for 44 weeks. The cost is about 15000 Australian dollars. The course is taught at Holmes Colleges Sydney (school Operations) .

Course Name: Year 12 (hsc)
Course Field: General Education Programmes
Course Provider: Holmes Colleges Sydney Pty Ltd
Course Code: 053526j
Course Level: Senior Secondary Certificate Of Education
State: New South Wales
Location: Holmes Colleges Sydney (school Operations)

For more information about Year 12 (hsc), please contact the provider directly. To apply to Year 12 (hsc), please contact local representative. For all courses on General Education Programmes, please find out at Study General Education Programmes in Australia.