Australia university > Curtin University Of Technology (curtin) courses > Associate Degree In Dental Hygiene

Curtin University Of Technology (curtin) - Associate Degree In Dental Hygiene

Associate Degree In Dental Hygiene is a course taught by Curtin University Of Technology (curtin) in Western Australia. The course is a Associate Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 053467d. It belongs to Dental Studies category.

Associate Degree In Dental Hygiene in Curtin University Of Technology (curtin) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 44600 Australian dollars. The course is taught at Curtin University Of Technology .

Course Name: Associate Degree In Dental Hygiene
Course Field: Dental Studies
Course Provider: Curtin University Of Technology (curtin)
Course Code: 053467d
Course Level: Associate Degree
State: Western Australia
Location: Curtin University Of Technology

For more information about Associate Degree In Dental Hygiene, please contact the provider directly. To apply to Associate Degree In Dental Hygiene, please contact local representative. For all courses on Dental Studies, please find out at Study Dental Studies in Australia.