Australia university > Deakin University (deakin) courses > Graduate Diploma Of Development Studies

Deakin University (deakin) - Graduate Diploma Of Development Studies

Graduate Diploma Of Development Studies is a course taught by Deakin University (deakin) in Victoria. The course is a Graduate Diploma level qualification. The CRICOS code for the course is 006231c. It belongs to Other Society And Culture category.

Graduate Diploma Of Development Studies in Deakin University (deakin) is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 12000 Australian dollars. The course is taught at Deakin University .

Course Name: Graduate Diploma Of Development Studies
Course Field: Other Society And Culture
Course Provider: Deakin University (deakin)
Course Code: 006231c
Course Level: Graduate Diploma
Cost: AU$ 12000
State: Victoria
Location: Deakin University

For more information about Graduate Diploma Of Development Studies, please contact the provider directly. To apply to Graduate Diploma Of Development Studies, please contact local representative. For all courses on Other Society And Culture, please find out at Study Other Society And Culture in Australia.