Australia university > Southern Cross University (scu) courses > Master Of Arts (contemporary Arts)

Southern Cross University (scu) - Master Of Arts (contemporary Arts)

Master Of Arts (contemporary Arts) is a course taught by Southern Cross University (scu) in New South Wales. The course is a Masters Degree (research) level qualification. The CRICOS code for the course is 051062g. It belongs to Creative Arts category.

Master Of Arts (contemporary Arts) in Southern Cross University (scu) is not a dual qualification course. The course lasts for 78 weeks. The cost is about 23100 Australian dollars. The course is taught at Lismore .

Course Name: Master Of Arts (contemporary Arts)
Course Field: Creative Arts
Course Provider: Southern Cross University (scu)
Course Code: 051062g
Course Level: Masters Degree (research)
State: New South Wales
Location: Lismore

For more information about Master Of Arts (contemporary Arts), please contact the provider directly. To apply to Master Of Arts (contemporary Arts), please contact local representative. For all courses on Creative Arts, please find out at Study Creative Arts in Australia.