Australia university > Griffith University (gu) courses > Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes)

Griffith University (gu) - Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes)

Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes) is a course taught by Griffith University (gu) in Queensland. The course is a Doctoral Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 049985e. It belongs to Philosophy And Religious Studies category.

Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes) in Griffith University (gu) is not a dual qualification course. The course lasts for 208 weeks. The cost is about 85120 Australian dollars. The course is taught at Nathan Campus Griffith University .

Course Name: Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes)
Course Field: Philosophy And Religious Studies
Course Provider: Griffith University (gu)
Course Code: 049985e
Course Level: Doctoral Degree
Location: Nathan Campus Griffith University

For more information about Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes), please contact the provider directly. To apply to Doctor Of Philosophy (aes Bbs Eas Pbh. Pes), please contact local representative. For all courses on Philosophy And Religious Studies, please find out at Study Philosophy And Religious Studies in Australia.