Australia university > Griffith University (gu) courses > Master Of Arts With Honours In Visual Arts

Griffith University (gu) - Master Of Arts With Honours In Visual Arts

Master Of Arts With Honours In Visual Arts is a course taught by Griffith University (gu) in Queensland. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 049716d. It belongs to Visual Arts And Crafts category.

Master Of Arts With Honours In Visual Arts in Griffith University (gu) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 32720 Australian dollars. The course is taught at Nathan Campus Griffith University .

Course Name: Master Of Arts With Honours In Visual Arts
Course Field: Visual Arts And Crafts
Course Provider: Griffith University (gu)
Course Code: 049716d
Course Level: Masters Degree (coursework)
State: Queensland
Location: Nathan Campus Griffith University

For more information about Master Of Arts With Honours In Visual Arts, please contact the provider directly. To apply to Master Of Arts With Honours In Visual Arts, please contact local representative. For all courses on Visual Arts And Crafts, please find out at Study Visual Arts And Crafts in Australia.