Australia university > Charles Darwin University (cdu) courses > Associate Degree In Legal Studies

Charles Darwin University (cdu) - Associate Degree In Legal Studies

Associate Degree In Legal Studies is a course taught by Charles Darwin University (cdu) in Northern Territory. The course is a Associate Degree level qualification. The CRICOS code for the course is 046424g. It belongs to Justice And Law Enforcement category.

Associate Degree In Legal Studies in Charles Darwin University (cdu) is not a dual qualification course. The course lasts for 104 weeks. The cost is about 27000 Australian dollars. The course is taught at Charles Darwin University .

Course Name: Associate Degree In Legal Studies
Course Field: Justice And Law Enforcement
Course Provider: Charles Darwin University (cdu)
Course Code: 046424g
Course Level: Associate Degree
State: Northern Territory
Location: Charles Darwin University

For more information about Associate Degree In Legal Studies, please contact the provider directly. To apply to Associate Degree In Legal Studies, please contact local representative. For all courses on Justice And Law Enforcement, please find out at Study Justice And Law Enforcement in Australia.