Australia university > Monash University (monash) courses > Master Of Laws (tribunal Procedures)

Monash University (monash) - Master Of Laws (tribunal Procedures)

Master Of Laws (tribunal Procedures) is a course taught by Monash University (monash) in Victoria. The course is a Masters Degree (coursework) level qualification. The CRICOS code for the course is 045497j. It belongs to Justice And Law Enforcement category.

Master Of Laws (tribunal Procedures) in Monash University (monash) is not a dual qualification course. The course lasts for 52 weeks. The cost is about 26880 Australian dollars. The course is taught at Monash University .

Course Name: Master Of Laws (tribunal Procedures)
Course Field: Justice And Law Enforcement
Course Provider: Monash University (monash)
Course Code: 045497j
Location: Monash University

For more information about Master Of Laws (tribunal Procedures), please contact the provider directly. To apply to Master Of Laws (tribunal Procedures), please contact local representative. For all courses on Justice And Law Enforcement, please find out at Study Justice And Law Enforcement in Australia.